2014. április 27., vasárnap

Csokis-diós-mogyorós szelet

A nagy húsvéti sütés - főzés után nem sok kedvem volt a konyhában tevékenykedni sütikészítési célzattal, viszont nincs hétvége nasi nélkül, tehát rávetettem magam a netre, hogy valami pár perces semmiséget találjak, amivel villámgyorsan abszolválhatom a nekünk járó finomságot. Amikor rábukkantam erre a receptre, azonnal tudtam, hogy a problémát sikerült megoldani. Hihetetlen gyorsan elkészül, még gyorsabban fogy el, vigyázat, függőséget okoz!

Csokis-diós-mogyorós szelet
Hozzávalók:
- 2 csomag kakaós keksz
- 20 dkg vaj, megolvasztva
- 15 dkg csoki apróra vágva
- 1 tubus sűrített tej
- 15 dkg dió, durvára vágva
- 15 dkg mogyoró durvára vágva
Elkészítés:
Az alaphoz a kekszet morzsásra törjük (én mozsárban tettem ezt, de Nigellásan sodrófával is elvégezhető a művelet), hozzákeverjük az olvasztott vajat, majd sütőpapírral bélelt, kisebb tepsibe nyomkodjuk. Megszórjuk az apróra vágott csokival, a durvára vágott dióval és mogyoróval, végül egyenletesen rácsorgatjuk a sűrített tejet. 
180 fokra előmelegített sütőbe toljuk, kb. fél óra alatt készre sütjük (tűpróba!). Szeleteljük, habzsoljuk.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése