2014. január 27., hétfő

Háremleányok kedvence


Igen, én is a nasiság címére figyeltem fel, amikor megláttam Mézigörlnél. Aztán elolvastam a hozzávalókat, és azonnal kíváncsi lettem: vajon milyen íze lehet a fügének velük társítva? Azonnal beszereztem a hozzávalókat, de egy csúnya betegség megakadályozott abban, hogy gyorsan elkészüljön a finomság. De szerencsére meggyógyultam, és természetesen első dolgom volt, hogy nekiálljak a kis golyóbisoknak. Nem csalódtam, isteni finom, célszerű dupla adagot készíteni, mert rekord gyorsan párolog!

Háremleányok kedvence
Hozzávalók:
- 20 dkg szárított füge
- 10 dkg mazsola
- 20 dkg darált dió
- 2,5 dkg méz
- 2 tk őrölt fahéj
- egy kupica rum
- 0,3 dl narancslé
Elkészítés:
A fügét és a mazsolát 5 percre forró vízbe áztatjuk. Ha megpuhultak, leszűrjük, egy lábosba tesszük, és pürésítjük (én botmixerrel végeztem el a feladatot, de persze lehet késés betétű robotgépet, vagy turmixgépet is használni).
Egy nagy tálba tesszük a pürésített masszát, hozzáadjuk a diót, a mézet, a fahéjat, a rumot és a narancslevet, és jól összedolgozzuk. A tésztát egy éjszakára hűtőbe tesszük. Másnap a masszából golyókat formálunk, és megforgatjuk darált dióban. Ennyi. Egyszerű, gyors, és nagyon finom!
Jó étvágyat!

4 megjegyzés:

  1. Ugye, nem csak háremleányok ehetik? :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Játékra invitállak, kérlek látogasd meg az oldalam. (http://rendescsajok.blogspot.hu/)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a megtisztelő felkérést!:-)

      Törlés