2014. február 10., hétfő

Hagymás-túrós csusza

Elég vérszegény nálunk a tésztaválaszték: túrós, mákos vagy diós feltétet van és kész. Hangyányit meguntam már ezt az állapotot, idén sok minden más mellett ezen a téren is változásokat terveztem. Nem kellett sokat várni az alkalomra: az aktuális blogkóstoló keretében az őrülten jó ételek oldalon kutakodva szinte azonnal ráleltem erre a nekem teljesen új ízesítésre, alig vártam, hogy kipróbálhassam. Nos, kicsit furcsa elsőre, de finom, ráadásul gyorsan megvan, mindenkinek csak ajánlani tudom!

Hagymás-túrós csusza

Hozzávalók:
- 50 dkg csuszatészta
- 50 dkg túró
- 20 dkg szalonna
- 1 kis pohár tejföl
- 1 hagyma
- só, bors
Elkészítés:
A csuszatésztát lobogó forró vízben kifőzzük.
A szalonnát apróra vágjuk, száraz serpenyőben megpirítjuk. A visszamaradt zsiradékon üvegesre pároljuk az apróra vágott hagymát. Hozzáadjuk a túrót és a tejfölt, kb. egy percit együtt melegítjük, de nem forraljuk fel! Elzárjuk a tüzet, sózzuk, borsozzuk. 
És már készen is vagyunk, lehet tálalni. A tésztára szedünk egy jó nagy adag túrós-hagymás krémet, megszórjuk szalonnával, és már fogyaszthatjuk is.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése