2014. augusztus 5., kedd

Szivárványos rizs



Ebben a fülledt időben enni sincs kedve az ember lányának, de azért estefelé már követeli a poci a neki járó eledelt, ezért valami minimál hamiznivalót össze kellett dobni. Nem volt kedvem semmi komolyabb konyhatündérkedéshez, viszont eszembe jutott, hogy a BBC Good Foodban láttam egy olyan finomságot, ami éppen megfelelő lenne erre az iszonyatosan meleg napra vacsorának. Rizst megfőz, zöldésgeket felaprít és belekever, ez talán még belefér. Így neki is álltam gyorsan, percek alatt készen voltam, és viharsebesen el is fogyasztottam, mert nagyon finom lett a végeredmény!

Szivárványos rizs

Hozzávalók:
- 20 dkg rizs
- 2 piros kaliforniai paprika, kimagozva és finomra aprítva
- 1 kígyóuborka kimagozva és felaprítva (ez nálam kimaradt, mert nemes egyszerűséggel elfelejtettem venni)
- 2 nagy sárgarépa lereszelve
- 1 cs aszalt sárgabarack felaprítva
- 4 ek pirított tökmag 
- 4 ek olívaolaj
- 1 narancs leve (nálam 4 ek narancslé)
Elkészítés:
Irgalmatlanul bonyolult a folyamat. A rizst megfőzzük (olajon kicsit megpirít, bő vízzel felönt, 1 ek vegetát beletesz, megvárja, amíg elfő a víz).
Egy nagy serpenyőbe tesszük a megfőtt rizst, hozzáadjuk a paprikát, az uborkát, a reszelt sárgarépát, a felaprított asztalt sárgabarackot és a tökmagot. Meglocsoljuk az olívaolajjal és a narancslével, jól elkeverjük
És készen vagyunk, tálalhatunk és ehetünk!


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése