2014. szeptember 7., vasárnap

Szilvafagyi






Csak nekem lehet annyi eszem, hogy ebben a mocsok időben nekiállok fagyit készíteni, de amikor megláttam a receptet és a fotót Grétánál, azonnal tudtam, hogy ezt nekem most és azonnal el kell készítenem! Egészen eddig teljesen hidegen hagyott a vegán konyha, azonban a húgom barátnője néhány hónapja áttért erre az étrendre, melynek következében egyre gyakrabban cipeltem haza kilószámra a rántott padlizsánt, amire nagyon rákattantam, így kíváncsi lettem, milyen finomságokat rejt ez a műfaj. "Némi" baráti segítséggel ráleltem Gréta oldalára, és egy másodperc alatt zúgtam bele a szilvafagyiba. De egyéb szépségeket is találtam az oldalon, tehát közel sem fejeződött be kirándulásom a vegán konyhába! A szilvafagyiról csak annyit, hogy pár perc alatt készen van és mennyeien finom! 

Szilvafagyi

 Hozzávalók:
- 2 bögre magozott negyedelt szilva (legalább egy éjszakát hűtőben kell tartani előtte!)
- 1 szeletelt banán (ezt is hűtőben kell tartani előtte legalább egy éjszakát!)
- 2 ek agavé szirup (ennyire még nem vagyok bio, nálam 2 ek cukor lett belőle)
- 2 kis doboz kókusztej (hajnali egykor rohantam le a szobámból a konyhába, mert elfelejtettem, hogy ezt is hűtőben kell tartani néhány órát)
Elkészítés:
Nem mondanám bonyolultnak a receptet: turmixgép elő, felnegyedelt szilvákat és felszeletelt banán bele, gépet elindít, turmixol. Majd cukrot és kókusztejet bele, és újra turmixol. 
És ennyi! Dobozba tesszük a finom krémet (igen, ellenőrizni kell a minőséget, de vegyünk erőt magunkon és max két kanál után szakadjunk el a mennyei mannántól, különben semmi nem marad belőle!), mehet a mélyhűtőbe, félóránként átkeverjük, ezt háromszor megismételjük. Másnap gombócoljuk és gyorsított ütemben elfogyasztjuk az isteni desszertet!


Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése