2014. szeptember 21., vasárnap

Toszkánai csokitorta




Teljesen mást terveztem sütni hétvégén, de abban a percben, amikor megláttam Konyhalálnál ezt a receptet, azonnal tudtam, hogy nekem ezt most és azonnal el kell készítenem! Mivel elég csúnya influenzával küszködöm, ezért külön örültem annak, hogy pár perc alatt elkészíthető a finomság, a többit a sütő elvégzi helyettünk. Egyszerű, gyors és mennyei desszert!

Toszkánai csokitorta


Hozzávalók:
- 20 dkg étcsoki
- 20 dkg vaj
- 10 dkg liszt
- 30 dkg cukor
- 6 tojás
Elkészítés:
A sütőt előmelegítjük 180 fokra, kivajazunk és lisztezünk egy 26 cm-es tortaformát.
A csokit a vajjal gőzfürdő felett felolvasztjuk.
A cukrot és a tojásokat habosra keverjük. Hozzáadjuk a lisztet és a langyosra hűtött olvasztott csokit.
És ennyi volt, már csak bele kell öntenünk a tésztát a sütőformába, betolni a sütőbe és kb. 40 perc alatt készre sütni (tűpróba!). Kihűtjük, szeleteljük, jól megpakoljuk tejszínhabbal és már habzsolhatjuk is a finomságot!


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése