2012. augusztus 16., csütörtök

Lila körte

Azt gondoltátok, hogy miután kimacaronoztam magam, szépen felszálltam a vonatra és hazamentem? Dehogyis! Ha már felmentem Pestre, akkor már megnézem a környéken lévő cukit is! Már sokat hallottam a Lila Körtéről, mivel a közelben voltam, gondoltam, megnézem.
Szép időben jót sétáltam a Ferenciek terén (természetesen ez sem jutott eszembe annak idején, amikor suliba jártam, de hát, mindennek megvannak a maga ideje, nem?), és amikor elbizonytalanodtam, hogy a sok üzlet közül melyik lehet a fagyizó, a rengeteg agyammal rájöttem, hogy valami lilát kellene keresni. Meg is találtam:
Nagyon üde színfolt a téren, hívogató, barátságos külleme van.

Amikor megláttam az asztalon a nagyon aranyos étlapot, azonnal leültem:
Mivel már teljesen beteltem a macaronokkal, ezért csak egy desszertre pályáztam, de legmélyebb csalódásomra az amúgy nagyon kedves pincér közölte, hogy már csak a pultban lévő sütik közül lehet választani (Pesten ez így megy, hogy du 3 körül már nincs desszert? nálunk ilyen nincs!), ezért bebattyogtam a pulthoz, és kiválasztottam két kisebb sütit. 
Néhány perc várakozás után megérkezett a nasi:
Jól néznek ki, ugye? Az egyik Opera szelet, a másik pedig bazsalikomos citromos szelet. 
Az Opera szelet istenkirály, elomlik az ember szájában, édesen krémes, lágyan kávés-csokis, ott van a szeren! A citromos szelet viszont hatalmas csalódás volt: semmilyen különleges íze nincs, és a piskóta rettenetesen vizes volt. Többet vártam tőle..
Még egy frappé is belefért:
Jól nézett ki, ínycsiklandó volt, de semmi különleges nem volt benne (lehet, hogy csak azért, mert előtte már benyomtam két világbajnok kapucsinót a Chéfparádénál).
Vagyis összességében nem voltam beájulva.
Többet vártam, na.
A fagyikat már nem volt kedvem megkóstolni, ezért visszafelé befutottam a Centrálba:
A gasztrobloggeres fagyikból megkóstoltam az áfonyás sajttortát és a likőrös kávétortát. A sajttorta annyira nem volt jó, de a likőrös kávéfagyit aki teheti, kóstolja meg! Én már elkészítettem otthon, nem nehéz, és nagyon finom!

Még tart a nyár, jó fagyizást (és persze sütizést) mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése