2012. augusztus 25., szombat

Narancsos étcsoki fagyi

Ilyen melegben az elsődleges nasi a fagyi.
Az én kedvenc ízkombinációm a narancs-csoki, ezért ezeket az ízeket muszáj volt kipróbálnom fagyi formájában is. Nagyon finom, de nagyon tömény, kizárólag sok tejszínhabbal fogyasztható! (nem most fogok lefogyni, de hát nem vagyok önsanyargató típus..)

Narancsos étcsoki fagyi



Hozzávalók:
- 5 dl tej
- 4 tojássárgája
- 4 ek cukor (én nyírfacukrot használtam az illúzió miatt)
- 20 dkg narancsos étcsoki

Elkészítés
A tejet elkezdjük melegíteni (ne forrjon!). 
A tojássárgákat a cukorral habosra keverjük, majd hozzáadjuk a tejhez, és addig kevergetjük, amíg sűrűsödni nem kezd.
Beletesszük az apró darabokra tördelt csokit.
És már készen is vagyunk, egy dobozba borítjuk a krémet. Mélyhűtőbe tesszük, és kb. fél óránként átkeverjük 3-4 alkalommal.
Ennyi. Egyszerű és nagyszerű!
A receptet a nosalty.hu-n találtam.

Jó étvágyat!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése