2015. április 24., péntek

Csokoládés guacamole


Hithű csokoholistaként eszem ágában nincs lemondani a számomra oly kedves ízekről, most, hogy lassan, de biztosan kezdek áttérni egy egészségesebb életmódra. Nem mondanám, hogy vadászom a diétás csokis receptekre, de ha szembe jön velem egy-egy érdekesebb recept, már nem húzódozom attól, hogy kipróbáljam. Most is ez történt, a neten futottam bele a csokis gauacamole ötletébe, és azonnal tudtam, hogy ez nekem kell!! A guacamole műfaját már elég régen ki akartam próbálni, mert nagyon kíváncsi voltam az ízére, így, csokival kombinálva pedig egyszerűen nem hagyott nyugodni a gasztromániám. Így megvettem életem első avokádóját a Sparban, rászántam drága életemből néhány percet a finomságra, és már habzsolhattam is ezt az egyszerű, de nagyszerű desszertet.

Csokoládés guacamole

Hozzávalók:
- 1 érett avokádó (elsőre nekem természetesen nem sikerült ilyet beszereznem, de azért megküzdöttem vele)
- 25 dkg tejszínes krémsajt
- 3 ek cukor
- 2 ek kakaópor
Elkészítés:
Az avokadót körbevágjuk, kivesszük a magját, kiskanállal kivájjuk a húsát, és beletesszük a turmixgépbe. Mehet hozzá a krémsajt és a cukor, ezek után meg lehet nyomni az indítógombot egyszer (én eltoltam a lépést,  túlturmixoltam, így krém helyett folyós csokit kaptam, de ennél nagyobb bajom ne legyen, legalább megjegyeztem, hogy legközelebb hogyan kell eljárnom, az ízhatást pedig nem befolyásolja az állag). Ezután hozzáadjuk a kakaóport, még egyszer (mondom, egyszer!) megnyomjuk a gombot, és már készen is van a finom desszert, amit már lehet is kanalazni. Vigyázat, függőséget okoz!


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése