2014. november 9., vasárnap

Kivis spagetti


Ezen a tavasziasan meleg őszi hétvégén csak valami könnyű ebédben tudtam gondolkodni, a csülköt pékné módra meghagyom a mínusz 20 fokos napokra. Mivel nagyon egészség (és kiló) tudatos vagyok újabban, valamilyen gyümölcsös finomságot szerettem volna. Mivel véletlenek nincsenek, amikor végiglapoztam a TV paprika magazin legfrissebb számát, azonnal szembetaláltam magam a kivis spagetti képével. A vasárnapi ebéd kérdése ezzel eldőlt, sprinteltem a zöldségeshez, ahol nagyon szép kiviket kaptam, így már semmi akadálya sem volt annak, hogy néhány perc alatt isteni finom étket dobjak össze!

Kivis spagetti



Hozzávalók:
- 50 dkg spagetti (részemről tönköly)
- 6 kivi
- 2,5 dl natúr joghurt
- 2 gerezd fokhagyma apróra vágva
- 1 citrom reszelt héja
- só, bors
Elkészítés:
A spagettit enyhén sós, lobogó forró vízben kifőzzük. A kiviket meghámozzuk, 3 darabot apróra vágunk, a maradékot összetörjük.
Egy nagyobb serpenyőbe öntjük a joghurtot, lassú tűzön felmelegítjük, hozzáadjuk a fokhagymát, az összevágott kivit, belereszeljük a citrom héját, sózzuk, borsozzuk. 2-3 percig főzzük, majd levesszük a tűzről és hozzáadjuk az összetört kivit is. 
A kivis szószba keverjük a leszűrt tésztát, és már tálalhatunk is. Elsőre furcsa az íze, de hamar hozzá lehet szokni, egyszerű, de nagyszerű és mégis különleges ebéd lesz belőle!


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése