2014. december 6., szombat

Édes mézes kuszkusz


Nagyon ízlett a mazsolás kuszkusz köretként, de nem lettem volna én, ha nem jutott volna azonnal eszembe, hogy valami édeset is kellene kreálni ebből az alapanyagból. Nem voltam rest, az internethez fordultam inspiráció ügyében, és rövid kutakodás után rám szintén abszolút jellemző módon, első pillantásra beleszerettem egy mézes-banános-mazsolás változatba, amelyre a Nosaltyn leltem. Nem hezitáltam sokat, célba vettem a zöldségest, felpakoltam banánból, a Sparban vettem diákcsemegét, és már álltam is neki a finomságnak. Pár perces melóval mennyei finomságot hoztam össze, az egyetlen probléma az vele, hogy rettentő gyorsan fogy...

Édes mézes kuszkusz


Hozzávalók:
- 25 dkg kuszkusz
- 7,5 dl tej
- 3 ek méz
- 15 dkg diákcsemege (ennek hiányában mazsola, dió, mogyorófélék, és ami a spájzban akad)
- 3 ek kókuszreszelék
- 3 db banán
Elkészítés:
Egy nagyobb fazékban felforraljuk a tejet, levesszük a tűzről, belekeverjük a mézet és a kuszkuszt, lefedjük és 15 percig állni hagyjuk. Ez idő alatt a kuszkusz magába szívja a tejet, és megpuhul. 
Hozzákeverjük a diákcsemegét, a kókuszreszeléket és a kis darabokra vágott banánt.
És ennyi! Egy éjszakára mehet a hűtőbe a finomság, másnap akár hidegen, akár melegen, de gyorsított ütemben behabzsoljuk az édes kuszkuszt. Vigyázat, azonnali függőséget okoz!


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése