2015. február 9., hétfő

Bundás narancs fahéjas porcukorral



Igen, narancs. Mert bundás almát bárki tud csinálni (csak én nem próbáltam még, de ami késik, soha sincs most), és mert első látásra beleszerettem az ötletbe, amikor megláttam a receptet a Nők Lapjában. Amikor a zöldségesnél jártam, azonnal eszembe jutott, hogy ezt tényleg ki kellene próbálni, fel is pakoltam narancsból, és az első adandó alkalommal nekiestem a feladatnak. Nos, a bundázást még gyakorolnom kell, de a külcsín hiányait maradéktalanul kárpótolta a mennyei íz, a narancs és a fahéjas porcukor nagyon jól tud működni együtt, mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy tegyen vele egy próbát!

Bundás narancs fahéjas porcukorral


Hozzávalók:
- 3 narancs
- 2 tojás
- 1 dl fehérbor (helyettesíthető tejjel)
- 5 dkg porcukor
- 10 dkg liszt
- olaj a sütéshez
- fahéjjal kevert porcukor a tálaláshoz
Elkészítés:
A narancsokat megmossuk, vékonyan felszeleteljük.
A tojásokat szétválasztjuk. A fehérjéből kemény habot verünk. A sárgáját egy nagyobb tálban elkeverjük a borral, a liszttel és a porcukorral. A fehérjehabot óvatosan hozzáadjuk a tésztához.
Egy nagyobb serpenyőben olajat hevítünk. Sütés előtt bemártjuk a boros tésztába a narancskarikákat, forró olajban aranybarnára sütjük őket. 
Melegen az igazi, de hidegen sem utolsó élmény fahéjas porcukorral behabzsolni, egyszerűen elkészíthető és nagyon finom reggeli/vacsora!


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése